PILATES za bolju posturu

Pilates je trening srednjeg intenziteta koji jača cijelo tijelo, posebno: trbuh, leđa, zdjelični pojas. Na treningu se rade kontrolirani pokreti i vježbe s tijelom na strunjačama, a mogu se koristiti i rekviziti: velike i male lopte, trake,.. Spore pokrete, s više ponavljanja,  obavezno prati dah. Vježbe pilatesa jačaju i stabiliziraju tvoj core (mišiće leđa, zdjelice i trbuha) te olakšavaju mnoge svakodnevne aktivnosti. Osim toga, pilates pomaže osvijestiti pokret, te da naučimo kako ispravno kretati se, npr. sagnuti se i podignuti nešto s poda, dignuti prtljagu u avionu, baciti lopticu psu i sl.  Redovitim vježbanjem osoba dobiva više snage i izdržljivija je, fleksibilnija. Vježbači često dobrobiti pilatesa primijete u: boljoj ravnoteži, ljepšem i boljem držanju, smanjenju ili potpunom nestajanju boli u leđima, boljem fokusu, te trenucima mira i harmonije. Ako si pod stresom, patiš od povremenih bolova u leđima ili napetosti ili inkontinencije, nedostaje ti raspon pokreta ili lakoća kretanja, pilates je trening za tvoje tijelo i um gdje ćeš se promijeniti na bolje! Ponesi čarape, tenisice nisu potrebne!

Klikni na sliku!